Pronto woonparty
Woensdag 22 november was het de avond van de Pronto Woonparty, een soort open avond waar je de trends op interieurgebied kon bekijken en kon genieten van diverse stands en natuurlijk hapjes en drankjes. Ik was erbij in het filiaal in Nijmegen.

Ik vind het ieder jaar weer gezellig, al die kerstversiering in huis. Ik hou echt van de huisjes, de glitters en natuurlijk de lichtjes. Het is altijd even gedoe om het allemaal neer te zetten, maar ik ben er altijd weer superblij mee als het staat.

Eerder dit jaar won ik via
Voor de 30 Day Blog Challenge heb ik al eens een post geschreven over
Een paar weken geleden liet ik ziet wat ik allemaal in de tuin had neergezet. Veel bloemen, maar ik had ook groente gezaaid en fruitboompjes neergezet. Ik vond het leuk om een update te geven. Is er al iets omhoog gekomen?
En het kostte me niet eens moeite. Een paar jaar geleden heb ik ook een 100 things challenge gedaan. De challenge houdt in dat je 100 dingen weg doet. Weggeven, weggooien, verkopen, als het maar niet meer in jouw bezit is.
