26 voor 2026 | Een update
We zitten inmiddels al bijna een half jaar in 2026, dus ik vond het wel tijd worden om een tussentijdse terugblik te doen op mijn lijstje met 26 dingen die ik dit jaar wilde gaan doen of bereiken. Tijd voor een update dus.
We zitten inmiddels al bijna een half jaar in 2026, dus ik vond het wel tijd worden om een tussentijdse terugblik te doen op mijn lijstje met 26 dingen die ik dit jaar wilde gaan doen of bereiken. Tijd voor een update dus.
Met de museumkaart is er een nieuwe rubriek geboren, een maandoverzichtje met de musea die we bezochten.
Mei is weer voorbij gevlogen, en voordat ik het goed en wel door had was het alweer juni. En zo is het jaar alweer bijna half voorbij. Tijd voor een terugblik, en natuurlijk nieuwe doelen voor de volgende maand.
Een tijdje geleden waren we met een vriendin en haar kinderen een dagje naar Ouwehands Dierenpark in Rhenen. Ik was hier nog nooit geweest, maar wat een leuk park is dit. We hadden er heerlijk weer bij. Helaas waren niet alle dieren te zien, bijvoorbeeld omdat er aan verblijven gewerkt werd, maar we hebben zeker een leuke dag gehad.
Een tijdje geleden waren we in het Openluchtmuseum, en daar hadden we het er al eens over dat we best wat vaker naar een museum zouden willen gaan. Allebei hadden we ook wel een paar dingen in ons hoofd die we nog een keer zouden willen bezoeken, en zo kwamen we op het idee om toch maar eens een Museumkaart aan te schaffen.
Naast de verschillende projecten in de tuin moesten we aan het begin van dit jaar ook nog op zoek naar een nieuwe achterdeur. Moesten ja, echt, want de schuifdeur die we hadden… ging niet meer dicht. Lekker moment ook, in de winter, maar gelukkig is het opgelost.
April is voorbij gevlogen, en het was deze maand eindelijk echt lente. Ik had vooral buitendoelen deze maand, en ik kan ze ook nog eens allemaal afstrepen. Kijk je mee?
Het is al jaren geleden dat ik een keer, toen met mijn moeder, in het Openluchtmuseum was, en toen is dat heel goed bevallen. Dus toen we werden uitgenodigd om het 30-jarig bestaan van de tram in het museum te vieren hoefden we daar niet lang over na te denken.
Lees verder Uit | 30 jaar tram in het Openluchtmuseum in Arnhem
Eind februari, zodra het een beetje lekker weer begon te worden, begonnen wij met de tuin. We hadden grote en kleinere plannen, en inmiddels kunnen we al even zeggen dat alles klaar is. En het is zeker mooi geworden.