Juni mini-bucketlist
Mei is weer voorbij gevlogen, en voordat ik het goed en wel door had was het alweer juni. En zo is het jaar alweer bijna half voorbij. Tijd voor een terugblik, en natuurlijk nieuwe doelen voor de volgende maand.
Mei is weer voorbij gevlogen, en voordat ik het goed en wel door had was het alweer juni. En zo is het jaar alweer bijna half voorbij. Tijd voor een terugblik, en natuurlijk nieuwe doelen voor de volgende maand.
Nu de verbouwing van de tuin klaar is stond mei natuurlijk in het teken van genieten. Genieten van het mooie weer, van de tuin en van de tijd die we opeens over hadden. Heerlijk, en de maand was zo weer voorbij.
April is voorbij gevlogen, en het was deze maand eindelijk echt lente. Ik had vooral buitendoelen deze maand, en ik kan ze ook nog eens allemaal afstrepen. Kijk je mee?
April was een maand van veel buiten zijn, weinig bloggen, eindelijk die verbouwing afronden en nieuwe plannen maken. De tijd vloog, de maand was zo weer voorbij.
Maart is voorbij en zo zitten we alweer in april. De tijd vliegt. Gelukkig hebben we er de laatste tijd, een paar uitzonderingen daargelaten, heel mooi weer bij, en daar was ik ook echt wel aan toe. Kom maar op met die lente.
En we hebben er alweer een kwart van het jaar opzitten, hoe dan? Maart vloog voorbij, en zat vol leuke dingen en fijne momenten.
Jaja, de lente zit er nu echt aan te komen. Het wordt steeds zonniger en warmer, de bomen zitten vol met knoppen of zelfs bloesems en ik heb zelfs de eerste lammetjes al gespot tijdens een ritje. Ik vind het heerlijk dat de dagen weer langer en lichter worden. Naar deze dingen kijk ik echt uit, laat de lente maar komen!
Lees verder Dingen waar ik naar uitkijk voor de komende lente
Februari is natuurlijk maar een korte maand, en inmiddels zitten we alweer in maart. Het lijkt nu echt lente te worden, en daarvan krijg ik altijd helemaal zin om lekker buiten aan de slag te gaan met van alles. En dat komt helemaal goed, met alle plannen die we voor buiten hebben.
Februari begon eigenlijk heel koud en saai, maar toen kregen we steeds meer verbouwkriebels en werd het nog mooi weer ook. Heerlijk, laat die lente maar komen.