26 voor 2026 | Een update
We zitten inmiddels al bijna een half jaar in 2026, dus ik vond het wel tijd worden om een tussentijdse terugblik te doen op mijn lijstje met 26 dingen die ik dit jaar wilde gaan doen of bereiken. Tijd voor een update dus.
We zitten inmiddels al bijna een half jaar in 2026, dus ik vond het wel tijd worden om een tussentijdse terugblik te doen op mijn lijstje met 26 dingen die ik dit jaar wilde gaan doen of bereiken. Tijd voor een update dus.
Mei is weer voorbij gevlogen, en voordat ik het goed en wel door had was het alweer juni. En zo is het jaar alweer bijna half voorbij. Tijd voor een terugblik, en natuurlijk nieuwe doelen voor de volgende maand.
April is voorbij gevlogen, en het was deze maand eindelijk echt lente. Ik had vooral buitendoelen deze maand, en ik kan ze ook nog eens allemaal afstrepen. Kijk je mee?
Maart is voorbij en zo zitten we alweer in april. De tijd vliegt. Gelukkig hebben we er de laatste tijd, een paar uitzonderingen daargelaten, heel mooi weer bij, en daar was ik ook echt wel aan toe. Kom maar op met die lente.
Februari is natuurlijk maar een korte maand, en inmiddels zitten we alweer in maart. Het lijkt nu echt lente te worden, en daarvan krijg ik altijd helemaal zin om lekker buiten aan de slag te gaan met van alles. En dat komt helemaal goed, met alle plannen die we voor buiten hebben.
Ik weet niet meer waar ik deze challenge van MIND tegenkwam, maar iets triggerde me om me aan te melden en de opdrachten van deze challenge uit te voeren. Hij is eigenlijk gericht op jongeren die prestatiedruk ervaren, maar hebben we dat eigenlijk niet allemaal een beetje?
De eerste maand van het jaar zit er al weer op. Januari is voor mij altijd een beetje een resetmaand, even bijkomen van alle drukte, even terug naar de basis. Ook wel eens lekker.
Een nieuw jaar, een nieuwe lijst met grote en kleinere doelen. Geen goede voornemens die gedoemd zijn om te mislukken, maar gewoon dingen die ik graag het komende jaar wil doen, waar ik me op wil richten of aan wil werken. En lukt het niet, dan is dat ook helemaal oke.
Het einde van het jaar, de tijd van terugblikken. Dus ook een terugblik op de lijst van 25 dingen die ik dit jaar wilde doen of bereiken. Hoe is het gegaan?