Dit was… juni ♥
Wat een heerlijke maand was juni. Het was eindelijk wat beter weer, en de maand zat vol met leuke dingen. De maand is dan ook voorbij gevlogen.
Wat een heerlijke maand was juni. Het was eindelijk wat beter weer, en de maand zat vol met leuke dingen. De maand is dan ook voorbij gevlogen.
Mei ging best hard, voor je het weet is het alweer juni en is het jaar al weer bijna half voorbij. Ik had voor deze maand geen grootse plannen, en het meeste is me dan ook wel gelukt. Kijk je mee?
Ondanks het slechte weer vloog mei eigenlijk voorbij. En nu lijkt het eindelijk lekker weer te worden, kom maar op. Dit was mijn mei.
En toen was het zomaar weer even geleden dat ik iets liet horen. Waarom, geen idee eigenlijk, want hier gebeurt niet zoveel. Ik ben vooral heel erg toe aan zon en echt lenteweer.
April was een fijne maand, en de maand vloog weer voorbij. Ik heb genoten van de maand, maar van mijn eigenlijke plannen is niet veel terecht gekomen.
April was eigenlijk een heerlijke maand die snel voorbij ging. Bijzonder spannend was het niet, maar ik heb wel genoten van de maand.
En zo zitten we alweer in april en is er alweer een kwart van het jaar voorbij. Ik vind het heerlijk dat het weer langer licht wordt en dat het weer een beetje warmer begint te worden buiten. Dat doet mijn energielevel goed.
Maart ging hard, en aan het eind van de maand werd het zowaar echt lente. Zoals te verwachten maakte ik niet echt iets spectaculairs mee, maar maart was een fijne maand.
Afgelopen woensdag heb ik een dagje op het stembureau doorgebracht. De vorige keer vond ik dat erg leuk om te doen, en ik vind het wel interessant om met de neus bovenop te zitten. Ik zat op, je raadt het al, stembureau 54, een gymzaal in een woonwijk.