Je kan je weer aanmelden als voedselbank voor de bijen!
Al een paar jaar ben ik in het voorjaar ‘voedselbank voor de bijen’. Ik deel dan inheems bloemzaad uit in mijn omgeving. Het zaaien hiervan helpt de biodiversiteit en de bestuivende insecten, zoals bijen. Je kan je nu weer aanmelden, en er is nog volop ruimte voor aanmeldingen.
Lees verder Je kan je weer aanmelden als voedselbank voor de bijen!
