Dit was… juli ♥
En toen gebeurde er zomaar bijna drie weken niks hier. Sorry voor de afwezigheid, dat was niet per se gepland maar het kwam er gewoon even niet uit. En zo is voor je het weet de maand alweer voorbij.
En toen gebeurde er zomaar bijna drie weken niks hier. Sorry voor de afwezigheid, dat was niet per se gepland maar het kwam er gewoon even niet uit. En zo is voor je het weet de maand alweer voorbij.
Juni was een maand waarin ik naast mijn werk maar weinig achter de computer kroop, en het was dan ook wat stiller hier. Het was een drukke maar fijne maand, ik heb genoten.
Mei vloog echt voorbij, en verder zal ik hier niet in dichtvorm gaan schrijven hoor. Het maandoverzicht is iets later, omdat ik er een paar dagen heerlijk tussenuit ben geweest. Maar hier is hij alsnog, dit was mei!
April was ondanks een hardnekkige verkoudheid die ik nog steeds niet helemaal kwijt ben wel een fijne maand, en hij vloog weer voorbij. Er kwamen niet zoveel blogjes online, maar dat betekent natuurlijk niet dat er niets gebeurde. Dit was april.
Maart was echt een heerlijk maandje. We hadden eindelijk een beetje echt lenteweer, we deden leuke en fijne dingen, ik heb ontzettend genoten van de afgelopen maand.
Vorige week was het weer zover, we konden stemmen. Voor de Provinciale Staten en voor de Waterschappen deze keer. Zoals ik al een paar jaar doe was ik ook dit jaar weer stembureaulid. Inmiddels heb ik min of meer een vast plekje en zit ik al voor de derde keer op hetzelfde stembureau.
Februari ging snel voorbij, logisch ook natuurlijk, het is een kortere maand. Maar ook een fijne maand waarin we veel leuke dingen deden.
Ik noem januari vaak ‘een beetje de maandag onder de maanden’, maar eigenlijk was mijn januari deze keer best fijn. Rustig, wat ook wel lekker is na de drukke feestmaand, maar niet per se saai of vervelend.
Het afgelopen jaar was een veelbewogen jaar, en het liep totaal anders dan we hadden verwacht. En daar kun je natuurlijk ook lessen uit trekken. Bedenken wat ik van het afgelopen jaar heb geleerd en welke lessen en wijsheden ik mee ga nemen naar het nieuwe jaar vind ik een mooie manier van terugblikken. Kijk je mee?