Dit was… september
September was nog een heerlijke nazomermaand waarin we toch ook wel konden merken dat de herfst echt begint. Het was geen superdrukke maand, maar wel een fijne, gezellige maand.
September was nog een heerlijke nazomermaand waarin we toch ook wel konden merken dat de herfst echt begint. Het was geen superdrukke maand, maar wel een fijne, gezellige maand.
En toen was het alweer september joh, wat gaat dat toch hard. Het wordt helaas al weer veel sneller donker, daar was ik eigenlijk nog helemaal niet aan toe. Maar goed, het is niet anders, en ook de herfst heeft natuurlijk wel zijn charme.
Augustus was eigenlijk best een lekker rustig maandje, met heerlijk weer, en het vloog weer voorbij. Een maand met veel lekker eten en gezelligheid, augustus was fijn. Kijk je mee?
Juli was een heerlijke zomerse maand, en hij was natuurlijk zo weer voorbij. Ik had deze maand maar één doel opgesteld, en dan ook nog eentje die eigenlijk niet kon misgaan, dus ik heb een beetje vals gespeeld hoor. Maar op naar de nieuwe maand!
Juli was een maand waarin ik niet zoveel online was, en niet zoveel blogposts had klaarstaan, dus ik heb even wat minder van me laten horen. Maar ik heb wel goed genoten van de maand.
Hij zit er weer op, twee weken lang had ik vakantie van mijn kantoorbaan, en wat was het lekker om alles even los te kunnen laten. Helaas komt aan alle leuke dingen een eind, maar gelukkig hebben we de foto’s en de mooie herinneringen nog.
Je ziet ze eigenlijk niet zoveel meer in blogland, tags. Wel jammer, ik vind het in ieder geval wel leuk om af en toe zo’n vragenlijstje in te vullen, al gaf ik ze nooit door. Deze keer een heel rustgevend vragenlijstje, die past wel bij me op het moment. Ik kwam hem tegen bij Trendbubbles.
Juni vloog voorbij en door de drukte ben ik eigenlijk mijn opgestelde maanddoelen een beetje uit het oog verloren. Maar he, de score viel me eigenlijk alles mee!
Huh, he, waar was je nou de afgelopen dagen? Tja, soms loopt het even anders. Van druk naar genieten van het weer en helemaal vergeten dat je maandoverzicht en je maanddoelen nog niet online staan. Juni was een heerlijk maandje, komt ie!