Dit was… mei ♥
Mei herinner ik me vooral als een maand die met heel mooi weer begon, maar daarna vooral een hele natte maand was. Maar een leuke maand was het zeker, en hij vloog weer voorbij.
Mei herinner ik me vooral als een maand die met heel mooi weer begon, maar daarna vooral een hele natte maand was. Maar een leuke maand was het zeker, en hij vloog weer voorbij.
Zomaar een flashback naar mijn kindertijd die ik laatst had. Als kind zat ik al vol fantasie, hele verhalen maakte ik in mijn hoofd. Soms met mezelf in de hoofdrol, maar niet altijd. Maar als ik de hoofdrol had omschreef ik mezelf altijd als een heel mooi meisje.
Lees verder Kilo’s Knallen | Over je mooi voelen, dat gevoel kwijtraken én het weer terugvinden
April was een beetje een gekke maand, een deel was maar traag en een deel was zo voorbij. Het was niet superdruk, maar toch vroeg ik me op sommige momenten af waar al mijn vrije tijd toch gebleven was. Goed, nieuwe maand, nieuwe doelen natuurlijk, kijk je weer mee?
En toen was ook april zomaar weer voorbij. Het begin van de maand was nogal traag, maar op het einde vloog hij opeens voorbij, had jij dat ook? Tijd voor een terugblik op de maand.
Maart is alweer voorbij, de tijd vloog. Dus het is weer tijd voor een terugblik op de maandelijkse doelen, en natuurlijk nieuwe doelen voor de nieuwe maand. Kijk je mee?
In maart hebben we gelukkig eindelijk echt lenteweer mogen zien, en de maand vloog voorbij. Met die zon en de lekkere temperatuur krijg ik altijd zin om lekker buiten te zijn, en daar ben ik dan ook volop geweest.
♥ Ik wens jullie hele fijne Paasdagen! ♥
Hoera, vandaag is het dan eindelijk de eerste dag van de lente! En wat was het heerlijk lenteweer ook. Ik ben blij dat het weer wat warmer wordt, en dat het in de avonden weer steeds een beetje langer licht is. Waar we in de winter vooral binnen bleven is de lente het moment om naar buiten te gaan.
Februari was sneller voorbij dan ik dacht, hoewel het gelukkig nog geen superdrukke maand was. Juist door die rust was ik mijn doelen wel een beetje uit het oog verloren, maar ik was positief verrast toen ik terugkeek.