Mei mini-bucketlist
April was een heerlijke maand, maar ook wel een maand met veel afleiding en wat weinig aandacht voor de gestelde doelen. En toch viel het me niet helemaal tegen. kijk je mee?
April was een heerlijke maand, maar ook wel een maand met veel afleiding en wat weinig aandacht voor de gestelde doelen. En toch viel het me niet helemaal tegen. kijk je mee?
Een tijdje terug testte ik mijn eerste product van HappySoaps. Ik vond dit een fijne bar, en toen ik de vraag kreeg of ik ook de travelkit van HappySoaps wilde testen hoefde ik dan ook niet lang na te denken. Ik laat jullie graag zien wat er in de travelkit zit.
Ooit, jaren geleden heb ik een tijdje als mystery shopper gewerkt. Toen de organisatie waar ik dat deed stopte ben ik er ook mee gestopt, maar ik vond het wel altijd leuk om te doen. Afgelopen jaar heb ik het bij verschillende organisaties weer opgepakt.
De lente lijkt eindelijk écht door te breken, en dat zie je ook in de tuin. Overal bloesems, en alles groeit lekker. Maar het was de laatste tijd zo droog dat ik zowaar de tuinslang al uit het stof heb moeten trekken om te sproeien.
Je kent het vast, soms is er even iets minder geld, of heb je gewoon geen zin of een andere reden om even niet zoveel geld uit te geven. Maar iedereen wil toch graag leuke dingen doen, dus hier zijn 16 leuke dingen die je kunt doen die geen geld kosten.
Lees verder 16x leuke dingen om te doen zonder geld uit te geven
We komen regelmatig in Kleve voor boodschappen, eten en tanken, maar in de Tiergarten waren we nog nooit geweest. Afgelopen weekend namen we er een kijkje, en ik kreeg nog een bijzondere ervaring op de koop toe.
Wist je dat je bij de Intratuin rond je verjaardag een gratis plantje kan ophalen? Dit jaar was dat een lepelplantje, het is ook wel eens een pannenkoekplantje geweest. En dat is hartstikke leuk, gratis, maar eigenlijk is dat natuurlijk gewoon een supergoede marketingstunt.
Met het mooie weer gingen we een dagje heerlijk naar het strand. Doordeweeks, en natuurlijk nog niet superwarm, dus het was heerlijk rustig. De hondjes waren natuurlijk mee, en we hebben genoten met z’n allen.
Maart is voorbij gevlogen, eigenlijk was het zelfs voordat ik het doorhad alweer de laatste dag van maart. We hebben veel kunnen doen, en daar hadden we gelukkig heerlijk weer bij. Tijd voor een terugblik.