Kerstshow | Intratuin Zwolle
Ik kom eigenlijk nooit bij de Intratuin in Zwolle, maar ik was te vroeg voor een afspraak en hij zat in de buurt, dus dan vermaak ik me daar wel een tijdje, zeker in de periode van de kerstshows.
Ik kom eigenlijk nooit bij de Intratuin in Zwolle, maar ik was te vroeg voor een afspraak en hij zat in de buurt, dus dan vermaak ik me daar wel een tijdje, zeker in de periode van de kerstshows.
Wist je al dat je als je lid bent van Intratuin Extra een gratis zak snoepjes krijgt voor de verjaardag van je huisdier? Onze Macho was vorige week jarig, dus die gingen we natuurlijk halen. En dan hoort daar natuurlijk ook een rondje langs de kerstshow bij.
Vorige week won ik twee kaartjes voor de Jurassic Expo, een tentoonstelling met bewegende dinosaurussen. Het dochtertje van mijn vriendin is gek op dino’s, dus dit weekend gingen we er met zijn drieën naartoe.
Het is volop herfst, en daar horen wat mij betreft leuke herfstactiviteiten bij. En dan denk ik onder andere aan leuke fairs! Er zijn er natuurlijk al heel wat geweest eind september en begin oktober, maar ik vond nog een paar die nog komen.
Afgelopen weekend was ik aanwezig bij de officiële opening van de kerstshow bij ‘ons’ tuincentrum, de Tuinwereld in Wijchen. Klinkt heel exclusief, was het niet, iedereen die wilde was uitgenodigd en dat kon ik natuurlijk niet overslaan.
Lees verder Kerstshow | Opening kerstshow Tuinwereld Wijchen
En toen was het alweer oktober, wat vliegt het jaar ook weer voorbij he. Of ligt dat aan mij? September was in ieder geval een fijne en best rustige maand. Tijd om even terug te blikken op mijn doelen en natuurlijk om nieuwe doelen op te stellen.
Het is nog minder dan honderd dagen tot kerst, en dat betekent natuurlijk kerstshows! Ik heb er weer zin in om lekker overal rond te kijken en foto’s te maken. En de eersten gaan eind deze maand al open.
Ik was eigenlijk nog helemaal niet klaar met de zomer. Die wind en regen, dat koudere weer, ik was er nog niet aan toe. Maar we hebben er nou eenmaal geen invloed op, het komt toch wel, dus dan kun je het ook maar beter gewoon omarmen. Hoe? Nou, zo! Maak een lekkere wandeling (als het droog is)De paddenstoelen schieten weer uit de grond, de bladeren verkleuren. De herfst is prachtig, en ja, zelfs de wind is eigenlijk best lekker. Even letterlijk je hoofd leeg laten waaien. HerfstdecoratieIk vind de herfst altijd een heerlijk knus seizoen, en ik ben gek … Lees verder 7x De herfst omarmen
Ik mocht weer iets nieuws proberen van HappySoaps, inmiddels wel één van mijn favoriete duurzame merken. Deze keer kreeg ik de Gin Tonic Scrub Bar, een heerlijk zomerse scrub die zowel voor je lichaam als voor je gezicht te gebruiken is.