24 voor 2024 | Een half jaar later
We zitten inmiddels een half jaar in 2024, dus ik vond het wel tijd worden om weer eens een blik te werpen op mijn 24 voor 2024. Hoe is het ermee, wat is al gedaan, waar ben ik nog mee bezig?
We zitten inmiddels een half jaar in 2024, dus ik vond het wel tijd worden om weer eens een blik te werpen op mijn 24 voor 2024. Hoe is het ermee, wat is al gedaan, waar ben ik nog mee bezig?
Lekker cliché weer, maar juni is echt voorbij gevlogen. Een maand vol leuke dingen, en eerlijk, niet zoveel aandacht voor de doelen die ik had gesteld. Het waren er ook maar twee, dus ik kom nog weg met een score van 50 procent. Kijk je mee?
Ik ben al jaren fanatiek aan het moestuinieren, maar ooit ben ik ook begonnen. Inmiddels heb ik de nodige ervaring, en ik vind het zo leuk om te volgen hoe zo’n klein zaadje uitgroeit tot een grote plant waar je iets van kan eten. Zou je nou ook een moestuin willen, maar heb je geen idee waar je moet beginnen? Deze groentes raad ik zeker aan!
De boodschappen worden er de laatste tijd niet goedkoper op, dus besparen willen we allemaal wel toch? Wij hoeven gelukkig niet elk dubbeltje om te draaien, maar minder uitgeven is altijd fijn. Mijn tips om minder uit te geven aan de boodschappen deel ik natuurlijk graag.
Afgelopen weekend was ik te vinden op foodtruckfestival Foodstock. Jaren geleden was ik daar ook al een keer, en in de loop der jaren is er veel veranderd. Het festival is flink gegroeid, en het was inmiddels een stuk drukker dan toen.
Gisteren mocht ik meevaren op de Blogboot, een initiatief van Marguerita en haar bedrijf Unicorn Experience. Met een groep andere bloggers op een boot door de grachten van Amsterdam, en wat was dat leuk!
Afgelopen weekend trapte ik de nieuwe maand af met een dagje naar Diergaarde Blijdorp via de Vereniging Afwijkende Heupontwikkeling. Eens per jaar organiseren zij een landelijke contactdag in een rolstoel- en kindvriendelijke dierentuin.
Lees verder Fotoblog | Contactdag voor heuppatiënten in Diergaarde Blijdorp
Het jaar is gewoon alweer bijna voor de helft voorbij. Mei was weer een fijne maand, en juni wordt misschien nog wel beter, ik heb zo veel leuke dingen gepland staan voor deze maand. Tijd voor een terugblik op de doelen van mei, en natuurlijk voor nieuwe doelen.
Al sinds ik in onze eigen achtertuin een moestuintje heb probeer ik bloemkolen te kweken, maar tot nu toe zonder veel succes. Eén jaar had ik enorme planten met een oerwoud aan bladeren, maar de bloemkool zelf kwam er maar niet. Maar dit jaar groeien er voor het eerst twee bloemkooltjes in de tuin.