Unboxing | Blooming Home mystery box
Via Blooming Home mocht ik deze Mindful Mystery Box uitpakken, een mooie verrassingsbox met verschillende producten die passen bij een mindful leven. Kijken jullie gezellig mee met het uitpakken?
Via Blooming Home mocht ik deze Mindful Mystery Box uitpakken, een mooie verrassingsbox met verschillende producten die passen bij een mindful leven. Kijken jullie gezellig mee met het uitpakken?
Ik teken wat af, maar ik deel eigenlijk nooit een instructie. Dat zou ik best vaker willen doen, want hoewel er bij tekenen veel gevoel en eigen invulling komt kijken zijn basistechnieken best uit te leggen. Ik begin met deze kerstkaarten, handig als je nog even snel aan de slag wil, of als je niet genoeg vertrouwen hebt in je tekenkunst. Want, surprise… voor deze leuke kaarten hoef je niet eens goed te zijn in tekenen.
We gingen tijdens onze minivakantie een dagje naar Roermond, en dan rijden we zo ongeveer langs dit tuincentrum, dus die namen we natuurlijk even mee.
Ik maak graag een soepje, zeker met dit koudere weer vind ik dat heerlijk. Deze keer wilde ik courgettesoep maken, maar ik had ook nog een paar tomaten over, dus ik besloot die mee te nemen. Doordat het er maar weinig zijn proef je wel de lichte hint van tomaat, maar blijft het echt een courgettesoep.
Kaarsen horen wat mij betreft écht bij de herfst en winter, en zeker bij de feestdagen. Vorig jaar zagen we ledkaarsen bij een tuincentrum. Ze waren best prijzig, dus we kochten ze met kerstkorting na de feestdagen. Inmiddels zijn ledkaarsen helemaal ingeburgerd en zie je ze overal. Maar is dat nou wel wat?
Mijn kunstheup is inmiddels anderhalf jaar oud, en het gaat nog steeds erg lekker allemaal. Ik had me er min of meer bij neergelegd dat hardlopen er niet meer in zou zitten, en ach, dat lukte voor de operatie ook al een tijdje niet meer. Maar het begon toch wel weer een beetje te kriebelen.
Toen we in het zuiden des lands waren wilden we ook graag één van de bekendere kerstshows bezoeken, die bij de Intratuin in Geleen. Een paar jaar geleden waren we hier ook al een keer, en toen was het echt de moeite waard.
Ik zit al helemaal in de kerstshows, kerstfilms, kerstknutsels en natuurlijk de kerstboeken. Er zijn de laatste tijd verschillende korte verhalen met een kerstthema uitgekomen, deze novelles las ik tot nu toe.
Vorig jaar kwamen we in Maastricht bij toeval een pop-up kerstwinkeltje tegen. De naam wist ik niet meer, maar misschien was het It’s All About Christmas. Die zou er dit jaar ook zijn, dus toen we in Maastricht waren gingen we op zoek.