Buiten de deur ontbijten
Af en toe vind ik het heerlijk om buiten de deur te ontbijten. Het is meestal iets luxer dan je normaal doet, en alles wordt voor je verzorgd. Lekker en makkelijk. Je kan bij verschillende grotere (winkel)ketens lekker ontbijten.
