Waarom foodtruckfestivals zo leuk zijn
Ik ben gek op foodtruckfestivals, zowel om te werken als om lekker als bezoeker rond te hangen. Ik bedoel, eten en gezelligheid, need I say more? Voor wie nog niet overtuigd is, hierom zijn ze zo leuk!
Ik ben gek op foodtruckfestivals, zowel om te werken als om lekker als bezoeker rond te hangen. Ik bedoel, eten en gezelligheid, need I say more? Voor wie nog niet overtuigd is, hierom zijn ze zo leuk!
Het is jullie vast niet ontgaan dat het de afgelopen tijd nogal een natte bedoening is geweest. En dat was deels positief voor de moestuin, en deels ook niet. En helaas heeft niet alles het overleefd, maar gelukkig blijft er nog wel wat over.
Een bezoekje aan de Vegan Junkfood Bar stond al een tijdje op mijn wensenlijstje, maar helaas zit hij alleen in Amsterdam, Rotterdam en Eindhoven. Dus toen ik eindelijk weer eens in Amsterdam was ging ik er natuurlijk even eten.
Door waterschade hadden we in de keuken al een tijdje een paar loszittende tegels. Als je eroverheen liep hoorde je ze dat ze bewogen, en dat voelde je ook. We waren al bang dat we een keer de vloer zouden moeten vervangen om dat op te lossen, maar wat blijkt? Er bestaat gewoon een goedje waarmee je ze opnieuw kunt lijmen zonder de vloer af te breken!
We zitten inmiddels een half jaar in 2024, dus ik vond het wel tijd worden om weer eens een blik te werpen op mijn 24 voor 2024. Hoe is het ermee, wat is al gedaan, waar ben ik nog mee bezig?
Ik eet graag groente en fruit uit het seizoen waar we in leven, dat is niet alleen duurzamer, maar vaak ook voordeliger en zelfs lekkerder. Bovendien is het gezond, want de natuur weet vaak wel wat we nodig hebben. Deze groenten en fruit zijn in Nederland volop verkrijgbaar in de zomer.
Ik heb een nieuwe supplek ontdekt! Eigenlijk bij toeval toen we een marktplaatsaankoop ophaalden, en een paar dagen later reden we er stomtoevallig weer langs omdat we er om een andere reden moesten zijn. Ik nam mijn supboard mee, en dat was een uitstekende keus.
Lekker cliché weer, maar juni is echt voorbij gevlogen. Een maand vol leuke dingen, en eerlijk, niet zoveel aandacht voor de doelen die ik had gesteld. Het waren er ook maar twee, dus ik kom nog weg met een score van 50 procent. Kijk je mee?
Juni was een drukke maand, vol met leuke dingen. De maand is echt voorbij gevlogen, maar ik heb er ontzettend van genoten. Tijd voor een terugblik!